Het was tijd om dit eens grondig uit te testen!
Vanuit Antwerpen wist ik een BBC te veroveren naar Osnabrüche (D) (als da ni oostelijk is ;-) )
Dit was echt een supergezellig ritje! Sonja en Nico (chauffeur en papa) en het zoontje Louis (+/- 2) waren de autohosts. Er was nog een extra passagier aanwezig: Maria.
Dit was echt een supergezellig ritje! Sonja en Nico (chauffeur en papa) en het zoontje Louis (+/- 2) waren de autohosts. Er was nog een extra passagier aanwezig: Maria.
Hoewel dit een lange rit was hebben we ons geen enkel moment verveeld. Louis bleek extreem overdreven schattig en een geboren entertainer. Ook Maria zorgde voor een aangename rit door de momenten dat Louis sliep op te vullen met diepgaande gesprekken over internationale zaken. Zeer interessant!
Na aankomst in Osnabrüche was het opnieuw dobbeltijd. 1-2-2 = 20min oost (weeral), maar is ook: 'Laat een local gedurende 12 uur je route bepalen'. De verdwaasde local die ik aansprak wist er dan maar niets beter op te zeggen dan 'Awel ga dan maar naar Berlijn.' Dus nu heb ik een missie!! :-) (Toch tot 3u vannacht)
De volgende rit, ook via BBC, bracht me naar Bielefeld. Een spontane jonge gast en een ander Duits meisje dat ook meeging als BBC'er, zorgden voor vlotte gesprekken onderweg.
Om snel verder te gaan: Vanuit Bielzfeld had ik een rit naar Hannover en momenteel ben ik vanuit Hannover, tegen 200/u onderweg naar Berlijn. Missie (bijna) volbracht!!
Voorlopig zijn jullie weer bijgebriefd dus kan ik toch nog even de sociale zot uithangen met mijne chauffeur, want met al dat geblog, wordt er hier weinig gezegd.
Schonen auto trouwens.
Schonen auto trouwens.
...
Gisteren nacht geen tijd meer gehad dit online te zetten (zoeken naar slaapplaats e.d.).
Om 2u15 was ik dan eindelijk ingechecked na een dag van 20u en nog wat. Fameus uitgeput in mijn bed gekropen en anderhalf uur geleden iets frisser er terug uitgekomen. Vandaag en komende nacht blijf ik gewoon hier in Berlijn, beetje chillen.
Herzliche Grüsse!
Ahja. Ondertussen moet ik ook nog 20 minuten op ruiltocht! :-)





Geen opmerkingen:
Een reactie posten