Al dit om persoonlijke en zeer begrijpelijke redenen.
Met als gevolg: Den deze gaat waarschijnlijk terug op zijn eentje op reis.
Maar: 'eentje is geentje', dus niemand zal mij opmerken, aanvallen, vermoorden of ....
Een perfect veilige reis dus.
Roep al uw vriendjes op mij online te volgen, dan weet je wanneer er iets mis gaat.
Stuur gerust suggesties voor cijfercombinaties nog door. (Bv.: 1, 2, 3 = achteruitlopen).
Nog max. 16 nachtjes slapen, maar misschien vertrek ik wel vroeger uit verveling...
In ieder geval: Merci aan de lezertjes en hopelijk groeit het aantal volgers exponentieel!!
Felix
!
!

Geen opmerkingen:
Een reactie posten