Translate

zondag 27 juli 2014

Zie ik de lichtjes...

'There and back again - again'
Aangekomen met de ferry in Calais (F) moest ik nog steeds verder oostwaarts.
Tijd voor een beetje ouderwets liften. En met succes. Deze keer een Poolse vrachtwagenchauffeur die enkele jaren in Engeland heeft gewoond en dus vlot kon communiceren.


Zeer gezellige rit gehad en uiteindelijk afgezet in.... Antwerpen!
Kei plezant, ik had dus kans op een rustavondje in mijn eigen bed. Totdat ik die plannen aan de chauffeur vertelde. 'Ge gaat toch niet slapen op een vrijdagavond?'
En eerlijk gezegd moest ik hem hierin gelijk geven. Dus begon ik te zoeken naar alternatieven. Bij het checken van facebook zag ik dat het vandaag Ilja haar verjaardagsbarbecue was, waar ik normaal uiteraard niet op aanwezig kon zijn. Maar BIG surprise. Daar was ik! :-)

Heel gezellig avondje gehad maar de volgende dag moest ik weer verder. Ik was nog niet klaar met deze reis. ;-)
Wel heb ik na wat selectiviteit de bagage drastisch kunnen verkleinen. Weg grote rugzak!


Dobbelopdrachten op de wachtlijst:
- Eet een ijsje
- Doe de afwas bij een local thuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten