Ondertussen is er weer een dag voorbij. Niet dat er veel te melden valt.
Aangezien ik gisteren dik de helft van de dag heb geslapen en geen zin had om den toerist uit te hangen. Zijn er dus geen verbazingwekkende avonturen aan bod gekomen.
Aangezien ik gisteren dik de helft van de dag heb geslapen en geen zin had om den toerist uit te hangen. Zijn er dus geen verbazingwekkende avonturen aan bod gekomen.
Uit nostalgie eventjes het restaurant opgezocht waar ik vier jaar geleden met de Joris ben gaan eten op mijn eerste liftreis. Zelfde menu besteld uiteraard :-)
In de late namiddag ook nog een opdrachtje afgewerkt. Het heeft me veel moeite gekost, maar uiteindelijk heb ik toch een volledig ijsje opgegeten. (Was eigenlijk al het tweede, maar van het eerste had ik geen foto.)
Terug in het hotel was het tijd om me op iets anders te focussen, namelijk het vermoorden van een irritante wesp. Geduld is een mooie deugd en uiteindelijk kroop de wesp ver genoeg in het lege hulsje van de calippo. Mijn bliksemsnelle reflexen traden in werking en het wepsje spatte uit elkaar. Vervolgens uiteraard alles mooi gerecycleerd. (Wesp bij gft, calippo bij restafval)
's Avonds nog een pizza gaan eten met ne cappucino. Ideale combinatie! En vervolgens menen boek uitgelezen.
Tot slot nog wat met twee Argentijnse grietjes gekeuveld en hen er even op attent gemaakt dat ik het niet apprecieerde dat ze van ons gewonnen waren met de voetbal. Ze hebben zich oprecht verontschuldigd, dus iedereen happy.
De laatste nacht in het hostel is nu ook net voorbij, dus zodadelijk spulletjes inpakken en een beetje rondkuieren in de stad.
Greetings!




Geen opmerkingen:
Een reactie posten